Jak jsem potkal fotografii

28.05.2013 10:09

Slovo na úvod….

 

Hned úvodem se musím přiznat, že jsem vůbec nepočítal s možností nějak se prezentovat prostřednictvím BLOGU.Původní myšlenkou bylo ukázat pár svých fotografií známým a popřípadě náhodným divákům. Trochu zaskočen přemýšlím co bych chtěl sdělit světu o svém koníčku, kterým fotografie bezesporu je.Dominantním pocitem, je spíše potřeba klást spousty otázek těm zasvěcenějším, než rady dávat. Takže poradnu zde nehledejte, i když možná někdy se rád podělím o zkušenosti jak jsem vyráběl různá foto udělátka. Veselé historky z natáčení (fotografování) také nemám, tak sakra o čem budu psát.Jediné co mne napadá je seznámit Vás občas s nějakým svým foto problémem a jeho řešením. Kdyby v takovém případě fungovala jakási zpětná vazba od čtenářů (snad nějací budou) bylo by to úžasné. Další možností která mne napadá je podělit se o informace a zajímavé odkazy které jsem našel na netu.